Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh strategie vstupu projekční společnosti na slovenský trh
Střihavka, Viktor ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh strategie expanze vybrané projekční společnosti na slovenský. Společnost má sídlo v Brně a zabývá se projekční činností ve výstavbě. Práce je rozdělena na čtyři části. Úvodní část obsahuje vymezení problematiky, stanovení hlavních a dílčích cílů a popsána metodika. Teoretická část definuje základní pojmy spojené s vymezenou problematikou. Na ni navazuje analytická část, která zkoumá současný stav společnosti. Závěrečná část obsahuje vlastní návrhy řešení.
Foreign Market Entry Strategy of the Chosen Company
Medek, Michal ; Lustig, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This master’s thesis is focused on the Czech company JOHNNY SERVIS, s.r.o. and its current intention to enter a foreign market. After mutual discussion, company showed interest in help with this issue and be the subject of this thesis. The company considered more markets as the final destination to enter, but in the end asked to focus this thesis for the entry of German market.
Návrh strategie vstupu projekční společnosti na slovenský trh
Střihavka, Viktor ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh strategie expanze vybrané projekční společnosti na slovenský. Společnost má sídlo v Brně a zabývá se projekční činností ve výstavbě. Práce je rozdělena na čtyři části. Úvodní část obsahuje vymezení problematiky, stanovení hlavních a dílčích cílů a popsána metodika. Teoretická část definuje základní pojmy spojené s vymezenou problematikou. Na ni navazuje analytická část, která zkoumá současný stav společnosti. Závěrečná část obsahuje vlastní návrhy řešení.
Strategie vstupu internetového obchodu na zahraniční trh
Medoň, Gabriel ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Váchová, Lucie (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, jak se liší nákupní preference a chování zákazníků napříč vybranými trhy v rámci Evropy v pojetí internetových obchodů, jak vhodně směřovat marketing pro jednotlivé trhy a tím připravit lokální začínající internetový obchod na efektivní vstup na zahraniční trh. Metody analýzy obsahují základní dotazníkový průzkum jednotlivých trhů, srovnání a hodnocení vlastních reálných dat z provedených online reklamních kampaní nebo analýzu interních přístupových statistik jednotlivých e-shopů. V závěru jsou prezentovány celkové výstupy analýz a pro každý trh je učiněno shrnutí získaných poznatků a vhodné doporučení pro potenciální efektivní vstup.
Strategie vstupu na německý trh pro start-up firmu
Holubová, Michaela ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Cílem mé práce je analyzovat německý trh v odvětví rychlého čtení, ověřit platnost hypotéz o německém trhu v porovnáním s německou realitou a navrhnout marketingovou strategii pro vstup na trh odpovídající vybrané formě vstupu. V první části je představen teoretický základ, ve kterém jsou popsány motivy firem pro zahraniční vstup, modely analýzy prostředí, modely formy vstupu a model popisující analýzu zákazníka. Tyto modely jsou dále použity v druhé části, ve které je analyzován jak německý trh rychlého čtení, tak německý zákazník. Na základě těchto analýz je navržena forma vstupu firmy na zahraniční trh, následována ohodnocením dříve definovaných hypotéz týkajících se německého zákazníka a produktu a následně jsou definovány další kroky, které by firma měla při vstupu na německý trh vykonat.
Analýza aktivit firmy Polpur s.r.o. na zahraničních trzích a návrh optimalizace vstupu na nové trhy
Sýkora, Marek ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Hudečková, Ivana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá rozborem aktivit firmy Polpur s.r.o. (firma vyrábí nástroje na broušení a leštění především ve sklářském a bižuterním průmyslu) na zahraničních trzích a dále pak návrhem jak optimalizovat vstup na nové trhy. V první části je představena firma, její historie, portfolio produktů a také to jak se firma prezentuje. Dále je za pomoci SWOT analýzy zhodnocena pozice firmy na domácím trhu. V druhé části je vymezen rozsah současných aktivit firmy Polpur s.r.o. na zahraničních trzích. Ty jsou následně zhodnoceny a je navrhnuto jak tyto aktivity optimalizovat. Třetí kapitola krátce popisuje význam nově otevřeného internetového obchodu na domácím trhu a na zahraničních trzích. V další části vymezuje práce faktory, které jsou rozhodující pro firmu Polpur s.r.o. při vstupu na zahraniční trh. Obsahem čtvrté kapitoly je výběr a následná PEST analýza země vhodné pro vstup. Vybranou zemí je, z pohledu firmy Polpur s.r.o. perspektivní země, Írán. V závěrečné části práce jsou nejprve zmíněny možné formy vstupu na zahraniční trhy a následně je demonstrován návrh optimalizace vstupu na zahraniční trhy na vybrané zemi za pomoci vybrané formy vstupu a vlastních doporučení autora.
The entry strategy to Belarussian book market
Ivanova, Yulia ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Tato diplomová práce rozebírá obchodní strategii vstupu na knižní trh Běloruska na mezifiremní úrovni (B2B). Jádrem práce je analýza nového výrobku - časopisu-katalogu literárních titulů z oblasti obchodní praxe, který je distribuován prostřednictvím zásilkového obchodu. Tento produkt může pomoci firmám zlepšit proces rozhodování při nákupu odborné literatury. Zákazníci budou mít lepší přehled a možnost výběru jednotlivých titulů, dostanou rychlejší reference o obsahu knih a o cenách, a budou moci posílat své objednávky v režimu online. Zásadním problémem řešeným v předkládané diplomové práci je optimalizace kurýrních služeb na území hlavního města Minsku a okolí v souvislosti s poptávkou zákazníků. Z toho důvodu bylo třeba uvést na trh nový produkt, který umožní objednávat knihy prostřednictvím katalogu a doručovat je poštou, což přinese zákazníkům úsporu času i energie. Předkládaná práce vychází z aktuálních zkušeností autora a její závěry jsou použitelné pro obchodní praxi.
Strategies of doing business in China
Havrilová, Lucia ; Pichanič, Mikuláš (vedoucí práce) ; Martinez, Felipe (oponent)
Hlavním cílem mé práce je zhodnotit a analyzovat podmínky vstupu na čínsky trh, současný stav čínské ekonomiky a pozice země ve světové ekonomice v 21. století, definovat problémy a rizika vstupu na čínsky trh a analyzovat oblasti podnikání, které se jeví jako perspektivní pro vstup zahraniční firmy na čínsky trh. V práci taky popisuji základní kulturní odlišnosti, které ovlivňují obchodní vztahy mezi čínskými a zahraničními partnery. Dále charakterizuji postavení a strategii vybrané společnosti na čínském trhu a její SWOT analýzu.
Strategie vstupu české firmy na zahraniční trh
Pavlas, Michal ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce se věnuje strategickému rozvoji malé, globálně operující společnosti se zacílením na potenciál indického trhu. V teoretické části shrnuje teorii vstupu firem na zahraniční trhy s přihlédnutím k otázkám, které si musí před expanzí společnost zodpovědět. Navazující praktická část ověřuje předpoklad o vhodnosti indického trhu pro expanzi mobilní technologické společnosti Creativo Techologies s.r.o a na základě komplexní analýzy vyhodnocuje přínosnost, ale také komplikace vstupu. Základním nástrojem praktické části práce je výzkum od stolu, tedy využití veřejných a soukromých databází, oficiálních vládních zdrojů atd. Konečným úsudkem je doporučení strategie expanze s časovým rozdělením.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.